2017(e)ko apirilaren 1(a), larunbata

kutxak

         Ez dugu ezer berririk aipatuko askotan haur bati maitasun guztiarekin egin izan diogula opari bat eta asko gustau (ala gutxi) arren, gehien disfrutatu izan duena(rekin) kutxa bera izan dela. Ta ez da harritzekoa. Ni neuk gogoratzen dut oso ondo zelan ospatzen genuen etxean elektrotresna berriaren etorrera! Hantxe, irrikitan, tramankuluaren ondotik mugitu barik itxaroten genuen kutxa libre izan arte. Eta orduan hasten zen festa! Baina, zer dute kutxek hain zoragarriak bihurtzen dituztela? Oso baliabide merkea izateaz gain, bere barruan seguro sentitzeko aukera genuen, goxo-goxo besarkatzen gintuelako; baita izkutatu ere. Itxasontzi pirata paregabea zen ere! Prefabrikatutako jostailu garesti batekin egin ezin ziren moldaketak egitea posiblea zen, inor ez baitzen apurtzearen beldur. Berak, berez, ez zuen ezer egiten, hori gure lana zen. 

         Kutxa batekin adin ezberdinetako haurrek modu ezberdinetan jolasteko aukera dute: batzuentzat dastau, usaindu, ukitu... izango da garrantzizkoena; beste batzuentzat, aldiz, imajinazioaren laguntzaz asmatu daiteken istorio harrigarri eta anitzak. Eta hainbat eta hainbat aukera gehiago. Ez duzue uste?

egizue klik BIDEOA ikusteko

20. KORRIKA - HELDU DIRAAAAAAAA!

Egun gutxi falta direnean Korrika gure herritik pasatzeko, interesatuko zaizuelakoan, hementxe duzue bere inguruan bildutako hainbat informazio. 
Has zaitezte muskuluak berotzen!!!

egizue klik

2017(e)ko martxoaren 4(a), larunbata

KUETOKO I. TRAPERO EGUNA

Ikasturte honetan, Haur Hezkuntzako 3, 4 eta 5 urteko guztiok proiektu txikitxo batean hartu dugu parte. Laburbilduz, inauteriak aitzakitzat hartuta, nahi izan dugun moduan janzteko aukera euki dugu geroago parranda ganberro bat ospatzeko. Hau dena bikain azalduta dago artikulo honetan: "disfrázate" o "disfrázate como quieras".
bideoa ikusi nahi? Ba egizue klik!!

Este año, todas y todos los que formamos haur hezkuntza, hemos participado en un pequeño proyecto. En resumen, teniendo como excusa los carnavales, hemos aprovechado para vestirnos como hemos querido para después montar una juerga gamberra. En este artículo lo explican muy bien: "disfrázate" o "disfrázate como quieras"

*kartelaren egilea: Nerea (4 urte)

2017(e)ko otsailaren 3(a), ostirala

Jolas librea eta egiturarik gabeko denbora - Juego libre y tiempo no estructurado


Astebururako irakurgai interesante batekin gatoz: 
"El juego libre y el tiempo no estructurado potencian la autoestima, las capacidades no ejecutivas y la inteligencia social infantil".


egizue klik

2017(e)ko urtarrilaren 30(a), astelehena

Mundu txikiak, altxor handiak - bideo osoa / video completo

Haurren sormena kolokan jartzen ez bada ere, batzutan behar beste garrantzia ez zaio ematen, ez baitugu umeen produkzio konplexuetan gehiegi erreparatzen. Baliabide egokiak izanda , hau da, egituratu gabeko materialak, bere ohiko altxorrak, naturako elemntuak…eta segurtasuna sentiarazten dion euskarria, haurrek errepresentazio jolas paregabea sor dezakete mundu txiki batean oinarrituta. 


Ibilbide honetan haurraren ondoan bidaiari den helduak, zabal zabalik izan behar ditu begiak ume bakoitzaren nahiak,  beharrak, interesak. zeintzuk diren ikusteko eta behar duten hori bideratzeko. Haurraren beharrak asetzen dituen neurrian berarekiko konexioa sortu edo aberasteaz gain, umeak hazteko behar duen hori erabiltzeko, manipulatzeko, moldatzeko eta zentzu berria emateko behar dituen baldintzak sortuko ditu.


egizue klik bideoa ikusteko / haced clic para ver el video 



 gaiarekin lotutako irakurgai interesgarriak